CPI Poeta Uxío Novoneira (Folgoso do Courel)

CINE EN CURSO NO COUREL

Obradoiros Documentais

COLEXIO DO COUREL

Moi boas! Nós somos as alumnas e alumnos do C.P.I. Poeta Uxío Novoneyra de Seoane do Courel. A través de 4 preguntas e e as súas respostas faremos a presentación do noso centro para así poder participar todas as clases.

QUENES SOMOS?

Somos 15 rapaces e rapazas dos 4 cursos da  E.S.O. Temos entre 12 e 15 anos. Somos moi traballadores e intelixentes pero tamén argalleiros e divertidos!

Aínda que somos moi poucos no colexio, sacamos o entretemento ata debaixo das pedras (aquí hai moitas, sobre todo lousa!). O feito de ser poucos fai que estemos moi unidos e gústanos moito facer cousas xuntos porque así o levamos facendo ao longo da nosa escolaridade.

DE ONDE SOMOS?

Vivimos nunha zona rodeada de natureza por todos os lados. O Courel, está nunha zona de montaña da provincia de Lugo.

O Courel consta de moitas aldeas que están moi dispersas pola Serra e iso fai que o contacto cos demais sexa un pouco difícil. O colexio é o noso refuxio, o noso punto de reunión, onde podemos disfrutar da nosa compaña.

QUE PRETENDEMOS CON ESTE PROXECTO?

Principalmente, vivir unha nova experiencia, e tamén aprender algo máis do Mundo do Cine. Estamos aprendendo cousas nas que antes ao ver unha película non nos fixábamos.

Con este proxecto, ademáis de aprender podemos ter a oportunidade de amosarlle á xente como é o noso entorno, e en parte, nós tamén o  imos coñecer  dende outra óptica pola que antes non miraramos.

POR QUE OS SOUTOS?

Escollimos os soutos porque son parte de nós, da nosa zona. Para o Courel , os soutos teñen unha gran importancia, deles sacamos as castañas que logo usamos para vender, darlle aos animais, facer diferentes alimentos e por suposto para comer. Están boísimas!

E como non podía ser doutra forma, escollimos os soutos pola súa gran beleza natural, perfecta para fotografiar!

Institut Castellet - 4t d'ESO (Sant Vicenç de Castellet)

Presentació dels Minuts Lumière a l'institut

Obradoiros Programa anual

Al nostre institut aquest curs hem iniciat un projecte que es diu “La Moguda dels Divendres”. És un acte que realitzem a la biblioteca del nostre institut tot sovint, i que té com a objectiu presentar i compartir amb tot l'institut treballs realitzats pels alumnes: cantem i toquem les cançons que s'han treballat des de l'àrea de música o l'optativa de guitarres, ens arribem a fer preguntes de caire filosòfic a partir de fotografies realitzades pels alumnes de batxillerat, i és clar, també presentem els treballs que hem fet al taller de cinema en curs.

Aquesta setmana hi hem anat a presentar els nostres Minuts Lumière. Primer es projectava el minut d'una l'alumna i seguidament l'autora feia una explicació per tal que els companys que havien vingut a veure la presentació entenguessin millor què volia dir fer un Minut Lumière. L'autora del minut explicava com s'havia gravat, de què tractava, quines dificultats havia tingut el rodatge, la transformació del pla i per últim les companyes que formaven el seu equip de rodatge. A més a més, cada alumna explicava una característica o norma dels minuts Lumière.

 

Magda Chaves

 

IES Val do Asma (Chantada)

RETRATOS DA RIBEIRA SACRA DESDE CHANTADA

Ola moi boas a todos!!!!

Aquí estamos os alumnos do IES Val do Asma de Chantada, no sur de Lugo.

Este proxecto formámolo 31 rapaces e rapazas de 3º,4º da ESO e 1º BAC.

A comarca de Chantada está formada polos concellos de Carballedo, Chantada e Taboada. Os tres pertencen á Ribeira Sacra.

Estamos a traballar no retrato desta zona tan característica do interior de Galicia, a través dos oficios e a paisaxe.

 

Colegio Montserrat - Orcasitas (Madrid)

Presentación

Obradoiros Documentais

¡Hola a todos! Somos la clase de 4º de la ESO del colegio Montserrat.

La mayoría vivimos en Orcasitas, que es una barriada ubicada en el sur de Madrid, perteneciente al distrito de Usera y próxima al distrito de Villaverde. En sus orígenes no era más que chabolas y un barrio lleno de inmigración procedente de otras comunidades que venían a Madrid. Las viviendas no tenían agua corriente y las personas tenían que ir a una fuente y acarrear el agua hasta que la instalaron en las viviendas. Las calles no estaban asfaltadas y sus habitantes eran personas muy humildes con pocos recursos y un nivel cultural muy bajo porque no había ni colegios.

El barrio ha evolucionado mucho a lo largo de estos últimos años. Pasó de no tener nada a tener lo que tenemos hoy. Los habitantes de Orcasitas ayudaron mucho a que creciese, ya que fueron ayudando de la mejor forma que pudieron a mejorar el barrio. Existe una asociación de vecinos que es bastante buena  donde participa casi todo el mundo y se ayudan unos a otros. Gracias a ellos hoy nuestro barrio tiene un polideportivo y una biblioteca que solemos usar mucho sobre todo la gente joven. También tenemos uno de los hospitales más importantes al lado de nuestro barrio: el 12 de octubre. Hay muchas más cosas buenas como por ejemplo un centro cultural,  los parques y la fundación tomillo. Aunque también hay algunas infraestructuras en mal estado.

Según los medios de comunicación  Orcasitas es uno de los barrios más inseguros y descuidados de Madrid. Tiene fama de estar lleno de delincuentes, drogadictos y todas esas cosas ¿No los hay en todos los barrios? No toda la gente que hay en este barrio es mala, también hay personas buenas, majas, simpáticas y agradables que llevan viviendo aquí mucho tiempo. La gente con la que nosotros tratamos es bastante normal. Sería interesante que la gente que no hace las cosas como debiera intentara cambiar para mejor. Además, no en todos los lados hay familias que se unan para crear una asociación contra la droga, ni que ayuden llevando ropa y alimentos a los que no se pueden permitir hacer este tipo de gasto.

Aunque la gente diga que es un barrio malo para nosotros no es tan malo. Se merece una oportunidad para que se vea que es un barrio en el cual hay mucha gente de diferentes nacionalidades que conviven sin conflictos ni revueltas peligrosas. El barrio nos gusta, hay cosas que cambiaríamos, pero es un barrio muy bueno para vivir.

Escola Sadako (Barcelona)

Presentació de 6è de primària de l'Escola Sadako

Obradoiros Modulares

Els alumnes i mestres de l'Escola Sadako de Barcelona preparem amb il.lusió

l'inici del projecte Cinema en Curs.

Hem visionat alguns dels projectes de cursos anteriors, tant de la nostra escola

com d'altres centres, i ja estem pensant en temes, espais, com ens organitzarem...

Salutacions i fins aviat!

 

Escola Sadako de Barcelona

Blog de 6è de primària: www.6prmsadako.wordpress.com

Blog de l'escola: www.escolasadako.com

twitter de l'escola: @escolasadako

 

Páxinas